شغلهای عجیب معروفترین های هالیوود قبل از شهرت + عکس
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
شغلهای عجیب معروفترین های هالیوود قبل از شهرت + عکس
دسته بندی : اخبار و مقالات ,,
  • بازدید : (777)

این روزها اگر براد پیت مجبور میشد لباس عروسک مرغی بپوشد از همان هم میلیونها دلار درمیآورد! اما همیشه همه چیز یک جور نیست.
به گزارش نجومی او قبلا برای یک رستوران مکزیکی کار میکرد، لباسهای مسخره میپوشید و برایشان تبلیغ میکرد. همچنین کارهای دیگری مثل جابجا کردن یخچالها و رانندگی لیموزینها را میکرده است درحالیکه یک بازیگر سخت کوش نیز بود.

تام کروز یکی از بزرگترین نامها در هالیوود، احتمالا قبل از اینکه بازیگر ثروتمندی شود کیف دوستانش و بازیگران را تحویل میگرفته است، چراکه او پیشخدمت مهمان خانه بوده است! شرط میبندم که الان بیشترین انعام را به پیشخدمتها بدهد!همچنین او در کودکی روزنامه فروش بود.

جنیفر آنیستون بازیگری که روزبه روز ثروتمندتر میشود و الان در فیلمهای کمتری بازی میکند روزهایی را فراموش نمیکند که برای پول در آوردن تلفن جواب میداد همچنین بازار یاب نیز بوده است.


سیلوستر استالونه همیشه آدم خشنی بود. او زمانی (جاروكش قفس شیرها) بود. در 15 سالگی دوستهایش میگفتند او بیش از همه احتمال دارد كه زندگیش را روی صندلی الكتریكی به پایان برساند.

دمی مور كه سالهاست دوستدارانش برای گرفتن امضا از او هم بهش دسترسی ندارند؛ زمانی برای یك مغازه ظروف كرایه كار میكرد.

جنیفر لوپز به گزارش پارس ناز مدتها قبل از آنكه به خوانندگی روی آورد و تبدیل به یك ستاره شود هر روز لباس سادهای بر تن میكرد و به دادگستری میرفت تا به شغل خود بپردازد چون او یك ( مشاور قضایی) بود.

مایکل داگلاس از خانواده مشهوری بود، اما این دلیل نمیشود برای پولدار شدن کارهای سخت نکرده باشد، بله او مدتی در پمپ بنزین کار کرده است..

جولیا رابرتز در بچگی دوست داشت دامپزشک شود، اما بعد نظرش را تغییر داده و تصمیم گرفت بازیگر شود. او قبل از شهرت در بستنی فروشی کار کرد و مدتی در فروشگاه کفشهای ورزشی کار کرد، درعین حال هم به دنبال راهی برای رسیدن به علاقه اش یعنی بازیگری بود.

مدونا که برایچندین دهه سوپراستار اینترنشنال جهان است وقتی نوجوان بود در دونات فروشی کار میکرد. سپس قبل از اینکه راهش در خوانندگی را بیابد، مدتی رقصنده و مدل شد.

وین دیزل: او در زمینه تبلیغات فعالیت میکرد.

اوانجلین لی لی بازیگر مشهور سریال «لاست» او مدتی مهماندار هواپیما بود. همچنین در نقش مبلغ مذهبی خارجی در فیلیپین خدمت کرد و در یک خانه جنگلی زندگی میکرد!


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: